Fecha de publicación | Título | Autor(es) |
2018 | 1 st EdTech Winter School “Emerging trends and new horizons in the study of education and technology” | COBO, Cristóbal; COBO, Cristóbal |
nov-2016 | A conceptual Framework for the Analysis and Visualization of Uruguayan Internet for Education | COBO, Cristóbal; MATEU, Matías; HOURCADE, Juan Pablo |
may-2016 | A Global Network for Deep Learning: the Case of Uruguay | COBO, Cristóbal; BROVETTO, Claudia; GAGO, Fiorella |
2017 | Alfabetismo en el uso de datos: Estudio exploratorio sobre el caso de los Maestros de Apoyo Ceibal (MAC) | COBO, Cristóbal; DOCCETTI, Sofía |
2018 | Analíticas de aprendizaje para el sur global | GASEVIC, Dragan; PRINSLOO, Paul; CHEN, Bodong; FAN, Yizhou; RODRIGO, Ma. Mercedes; COBO, Cristóbal, et al |
2010 | Aprendizaje de Código abierto | COBO, Cristóbal; BALAGUER, Roberto |
abr-2011 | Aprendizaje Invisible. Hacia una nueva Ecología de la Educación | COBO, Cristóbal; MORAVEC, John |
2018 | Aprendizaje y TIC,nuevos alfabetismos y destrezas | COBO, Cristóbal; COBO, Cristóbal |
mar-2019 | Bridging the Gap Between Digital Skills and Employability for Vulnerable Populations | COBO, Cristóbal; KASS-HANNA, Josephine; ZUCCHETTI, Alessia; LYONS, Angela |
2017 | Data literacy: Exploratory study on the case of Ceibal Support Teachers | DOCCETTI, Sofía; COBO, Cristóbal |
2018 | Data literacy: usos, percepciones y necesidades de los Maestros de Apoyo Ceibal | DOCCETTI, Sofía; COBO, Cristóbal |
jul-2017 | Dossier 1st EdTech Winter School “Emerging trends and new horizons in the study of education and technology” | ZUCCHETTI, Alessia; RIVERA VARGAS, Pablo; MIÑO-PUIGCERCÓS, Raquel; MUNIZ, Serrana; GONZÁLEZ, Alejo; HERSHKOVITZ, Arnon, et al |
jul-2018 | Estimating the Treatment Effect of New Device Deployment on Uruguayan Students’ Online Learning Activity | AGUERREBERE, Cecilia; COBO, Cristóbal; WHITEHILL, Jacob |
2015 | How can Plan Ceibal Land into the Age of Big Data? | BAILÓN, Martina; CARBALLO, Mauro; COBO, Cristóbal; MAGNONE, Soledad; MARCONI, Cecilia; MATEU, Matías, et al |
2016 | La innovación pendiente. Reflexiones (y Provocaciones) sobre Educación, Tecnología y Conocimiento | COBO, Cristóbal |
2018 | Jóvenes, transformación digital y nuevas formas de inclusión en América latina | ZUCCHETTI, Alessia; WINOCUR, Rosalía; REMOLINA, Nelson; LOMBANA BERMÚDEZ, Andrés; DOCCETTI, Sofía; BROSSI, Lionel, et al |
2018 | Learning analytics for the global south | GASEVIC, Dragan; PRINSLOO. Paul; CHEN, Bodong; FAN, Yizhou; RODRIGO, Ma. Mercedes; COBO, Cristóbal, et al |
mar-2019 | Leaving No One Behind: Measuring the Multidimensionality of Digital Literacy in the Age of AI and other Transformative Technologies | COBO, Cristóbal; ZUCCHETTI, Alessia; KASS-HANNA, Josephine; LYONS, Angela |
21-may-2018 | Plan Ceibal 2020: future scenarios for technology and education—the case of the Uruguayan public education system | MATEU, Matías; COBO, Cristóbal; MORAVEC, John |
oct-2018 | Plan Ceibal en Uruguay: una política pública que conecta inclusión e innovación | RIVERA VARGAS, Pablo; COBO, Cristóbal; RIVERA VARGAS, Pablo |